måndag, februari 01, 2010

Måndag äntligen ..

Vardagen rullar in, allt jobb sätter igång. den här veckan är som vanligt fullbokad!
Idag ska jag hjälpa min granne att starta upp vardagen lite. dom har det tufft med 2 mycket småbarn varav den ena är sjuk och mamman sjuk. Jag ska hjälpa dom att laga mat och frysa in. vi ska laga mat mellan 10-14 som vi sedan ska frysa in så det alltid finns lagad mat i frysen då dom inte har tid med det eftersom dom har så mycket annat hela tiden. Efter det ska jag hämta smilla, Emma, Minou och bix på dagis och skola för att ha pannkakskalas med barnen. Enya kommer och också på kalaset.

Efter det ska jag fixa iordning lite saker som jag ska åka till designtorget med på onsdag och efter det sätta ihop en hemkunskapskurs.

Dagen är alltså fullspäckad. Imorgon blir det till att vila och ta det lugnt.

Vad ska du göra idag?

3 kommentarer:

  1. Jobba:-) monica. Vem hos l? Inte a va? Har du prata m anette

    SvaraRadera
  2. Hos L var det folk som drack.. A kom hem 23 nykter.. eller jag kunde iaf inte avgöra om han druckit. Nej inte pratat med anette. A var nykter och det är bara rykten jag hört därför törs jag intew ringa. Hade jag vetat om det eller sett hade jag ringt.. men rykten vill jag inte ta. vet att det var några tjejer. sen vet jag inte mer.

    SvaraRadera
  3. Ok dä ringer jag.

    SvaraRadera