tisdag, februari 02, 2010

MANIKYR!

Ikväll ska jag på manikyr. Massage, manikyr och lackning 1 timme för 100 kr och dessutom nästgårds.. kan det bli bättre :)

Vill någon av er så säg bara till så ordnar jag :) skön timme ska det bli :) Bokar man fler behandlingar före 12 februari så bjuder hon på varannan :) Toppen eller hur :)

Har fått mail från skolan idag igen, telnummer privat till lärare, rektor som mailar, nu börjar det hända grejer. Jag hoppas att alla elevér i skolan kan komma till tals efter det här.
Att lärarna tar sig tid att lyssna även på eleverna inte bara på varann.

Måste säga att andrés lärare ändå bryr sig och är engagerad, han gillar ju André. Men sen hur det ser ut i övrigt i klassen jaaa.. alla måste ju få ta plats och lärare måste lyssna på elever.

Visst är det väl så att en grupp människor med en bra ledare fungerar men en grupp med dålig ledning fungerar inte...

Undrar jag hur det ser ut på den här skolan?

2 kommentarer:

  1. åhh skönt med de behandlingarna, skulle inte tacka nej till de :) Hoppas du får en underbartimme och NJUT av de.
    Försök att tänka att de är tråkigt så går de långsamare ;)

    SvaraRadera
  2. åå va skönt!
    Synd mina naglar inte är kvar bara ;(

    SvaraRadera