fredag, februari 19, 2010

Underbar fredag :)


Den här fredagen är den absolut skönaste på länge.. en hård vecka har det varit med en otroligt jobbig tonåring.. inte hemma men ute.

En man som varit i malmö en dag vilket resulterat i en mycket trött vecka. en sjuk smilla som alltså gett mig sömnlösa nätter och dagar.

Jag som skottat trappa, soprum och tomt hemma. skruvat ihop möbler och burit tungt hela dagarna..

Förberett och fixat för kalas både fredag och lördag ja veckan har varit jobbig. Idag var jag så trött så jag bara grät.. jag kämpade och grät..ringde mange för att höra hans röst, ja då hade han sjukt mycket på jobbet och låg efter 1 timme i sitt schema, han har ju dessutom haft dålig sömn den här veckan också efter en tidig morgon till malmö och mycket sent hem, då kände mig så fånig så fånig så jag sa ingenting.. vad har jag egentligen att gnälla på? Jo ingenting, jag har det sjukt bra! efter lite värktabletter och lite jobb orkade jag fortsätta med det jag var tvungen att fixa.

Men NU är det fredag kväll och helg, jag ska försöka sova inatt.. ska stoppa i smilla en alvedon så kanske kanske jag får sova ett par timmar kanske..

Imorgon är det kalas och sen nattvandring, det ska faktiskt bli roligt. Kallt och snöigt men roligt. Vi är 3 stycken föräldrar som ska nattvandra och prata prata och prata.. det ska bli riktigt roligt!

På söndag är det barnkalas 20 barn här hemma som ska äta pannkaka glass och leka. Tur jag har proffs som ska komma hit och hjälpa till :)

Nu ska jag vila i soffan med smilla och vänta på john blund, han borde vara nära nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar