lördag, juni 12, 2010

Lördagkväll


Smilla ska visst sova på soffan inatt. 2 tonårskillar ska sova i bilen. Förmodligen för att dom ska kunna komma hem i utsatt tid och sen kunna smita igen. Undra vilket skick dom är i imorgonbitti ;)
Jaja, bara jag får min skönhetssömn.
På lördag om en vecka gifter sig kronprinsessan Viktoria med sin älskade man av folket, Daniel.
Va roligt det ska bli att vara med på. Vi är ju några som faktiskt ska vara med på bröllopet på lördag. Fin mat och massor av bubbel.. Undra vad jag ska ha för kläder på mig på ett så kungligt bröllop?
Planerna inför sommaren och vintern är i full gång här hemma också. Många viljor blir nog till slut toppenbra! Jag är glad om jag bara kommer bort ett litet tag. Det enda krav jag har är att jag får komma till min underbara mormor, mostrar, kusiner, vänner i sollefteå. Sen får det bli hur det vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar