onsdag, juni 09, 2010

Onsdag


Jag sitter på balkongen och mår bra. Jag har fruktansvärd värk i hela min kropp men jag mår bra. Idag ska jag på utvecklingssamtal med smilla på dagis, det är alltid kul. Efter det ska jag till sollentuna med en kompis. En skön dag med andra ord. Igår pratade jag med andrés mentor i telefon. Jag är så otroligt stolt över min son. Han är så otroligt bra min älskling. På fredag är det skolavslutning, jag ska gå dit. Det ska bli jättekul. Sen ska vi ut och äta skolavslutningslunch. André har mycket att göra i sommar, först gotland sen kreta och sen sollefteå. Mellan det händer det säkert också massa kul. Malmö är nog aktuellt också. Roligt. Min sommar är också fylld med mycket roligt. Nu måste jag nog ringa linda och kolla läget, kanske planera lite med henne också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar