onsdag, juni 16, 2010

Onsdag..

Idag ska vi fixa ordning här hemma, vi ska plocka ordning.. inte städa men plocka bort allt. Städa behövs ju inte längre för det gör ju Angela. Det är himla skönt eftersom jag får så ont i mina händer, fötter, knän och höfter när jag gör städsaker m.m.

Imorgon kommer Älgen hit och äter lunch, en tradition som vi haft sedan 3 år tillbaka. Nu är det sista gången Älgen kommer hit, nästa gång blir det skolan.

Jag gillar att ha lite traditioner. Speciellt när det gäller mina barn och saker som kan glädja dom.

Igår pratade jag med två av mina systrar, det är så roligt att vi har så bra kontakt. Mina systrar är dom bästa. En syster är ju en del av mig och vi står varann väldigt nära vi systrar.
Sista åren har vi vuxit ihop mer och pratar om allt och har himla kul ihop.

Var rädda om era systrar om ni har några.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar