fredag, juni 18, 2010

Planering

Planeringen inför helgen är stor, Förväntningarna höga. Det ska visst bli regn också och det vill vi absolut inte ha. Jag behöver sol i helgen, mycket sol och värme. Hur ska annars minglet kunna vara ute i trädgården?

Nej vi ska ha värme och sol såklart.

Planeringen är klar, nu är det bara att göra allt som ska göras kvar. Inga problem egentligen utan många saker men förhoppningsvis går det smidigt utan problem.

Kronprinsessan Victoria ska ju gifta sig i helgen, det är ju så roligt. Hon ska gifta sig med en man av folket som gifter till sig halva kungariket. Som en saga. Jag är stolt över vår kungafamilj, jag är stolt över vårat Sverige. Jag gillar kungahuset, Sverige och svenskar.
Jag må vara en svensson men jag är sjukt stolt över våran monarki.
Börjar jag bli gammal? Ja kanske, men jag står upp för vårat land. Det är här jag lever och har valt att stanna. Jag gör inget åt saken..

Jag väljer att stanna här trots att hela världen finns. Trivdes jag inte med monarkin och regeringen så skulle jag genast flytta eller försöka göra något åt det jag inte gillar.

Jag är så stolt över Victoria och Daniel och det ska bli så roligt att se bröllopet på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar