torsdag, juni 10, 2010

Måste tillägga...


Jag är så otroligt stolt över min son och hur han skött alla motgångar han haft det här året!

Så stark som han har varit och stått emot under 8:an borde ingen behöva vara men han har skött det exemplariskt!


Trots alla sina problem som inte någon vet om att han har. Både i skola och med pappa och andra.

Min son är det mest beundransvärda kille jag känner! Allt skitsnack har han försökt låta bli att dementera. Han har gått till skolan varje dag! Han har tagit tag i dom problem han ställt till.


Han har gått rakryggad genom allt. Hemma har det märkts och vi har pratat och stöttat men han har gått igenom det, han har gått rakryggad! Dom dumheter han gjort har han stått för efteråt! Han har erkänt när jag kommit på honom, han har tagit tag i det.


Han är en fantastisk 14 åring! så stor men ändå så liten!


Min starka kille!


Du är helt fantastisk och den absolut BÄSTA!
Jag älskar dig över allt annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar