måndag, juni 07, 2010

Ögonsjukhus


Idag ska vi till ögonsjukhuset jag och smilla. Hon ska göra test för att se om hon behöver glasögon. Nu tror ju inte jag det, jag har iaf inte märkt något på henne. Igår satt vi och kollade på resor förresten. Just nu lutar det åt att vi åker till gotland om 3 veckor. Jag har trots mina 37 år aldrig varit på gotland så det ska bli jättekul. Nu får ni alla hålla tummarna för att mange får semester då. Som vanligt åker vi till sollefteå v. 30 under nipyran. Det längtar jag massor till.

1 kommentar:

  1. nu har jag en massa saker att svara på detta inlägg :D

    Hälsa smilla att de är jätte jätte fint med glasögon :D jag själv "luirade i mig" att jag hade dålig syn för att jag ville ha glasögon. så vi gick och kolla och jag hade tyvär perfekt syn.

    Jag kommer jobba i sommar igen, men jag ska försöka vara hemma några dagar den veckan tror jag. Den 24juli fyller nämligen en av mina bästakill kompisar 18 så då och några dagar frammåt kommer jag nog vara i sollefteå. har ingenstans där jag kan ser veckorna nu

    Gotland är jätte jätte fint, jag har varit där 3 gånger och de är en underbar Ö. ni måste åka till ett ställe där de både finns bad och lite olika karuseller (minns inte var de heter). Sen måste ni gå i grottorna som finns där. Det är verkligen en upplevelse.


    Hoppas ni har de bra där i sthlm :D Saknar er

    SvaraRadera