lördag, juni 12, 2010

LördagLördagLördag

Va härligt det är med lördag!
Dagen är som vanligt full av saker som ska uträttas, rensning bla.

Igår hade vi så mysig kväll.. Först var vi på studentfirande hos en klasskompis till André vars syster tog studenten. Det var himla mysigt. Sen gick vi hem och satt och pratade och pratade jag och min man och Smilla. vi bara pratade och skrattade och tävlade i olika tävlingar.

André var ute med sina kompisar och hade det bra. Firade och festade att dom slutat 8:an.
Han har dessutom sovit borta inatt så snart lär han väl ramla in här.

Imorgon jobbar min älskade man. Just det, min man kom hem med en present till mig häromdan... Han hade varit och köpt en dator till mig. Samtidigt som han lämnade över den nämnde han något om jobb..och att han älskar mig sååå mycket hmmm.

Igår kom han också hem med en present till mig hmmm en högtryckstvätt, en riktigt schysst apparat. Men den fick han behålla själv.

Nej nu ska jag njuta av min dator.. Mange ska gå ut och tvätta altanen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar