söndag, januari 09, 2011

kontraster

Vilka kontraster. Från 35 graders hetta och bad och strand lek. Bikini och sarong dom enda kläderna. Till Snö i mängder, överdragsbyxor och fjällräven. Men konstig som jag är så älskar jag både snö och sol.

André och Mange är sjuka båda två, Smilla spydde imorse så nu är det bara jag. Smilla är iof pigg nu så förmodligen spydde hon av sömn och tidsskillnader.

Jag städar och tvättar, att det kan vara så sjukt mycket att packa upp och tvätta efter 2 veckor.. helt sjukt.

Som tur var så har syrran, mamma, Elin, Jan, Max, Tintins Johan mfl passat huset och fixat, städat och donat när vi var borta.

Vilken otrolig familj jag har, dom ställer upp till 100% alltid! Vi är alla så glada att vi har er!

Det här med Brunch förresten.. det var så sjukt trevligt så det skulle vi införa söndagsbrunch den första söndagen varje månad eller nåt sånt. Vi kanske får kolla max matchschema först innan vi bestämmer dag. Det skulle iaf jag gilla :))

Imorgon ska Smilla till ögonmottagningen för att förbereda inför operation. Jag har tappat tidlappen så vi får åka dit till 8 och hoppas på att det var då eller i närheten iaf.

Just det, Smilla lärde sig simma i Thailand. Nu ska hon bara finpolera stilen lite så blir det perfekt! Vi ska åka till simhallen varje måndag hon och jag så hon får öva och ta baddaren och dom andra märkena!

Ikväll ska jag vara uppe sent sent så jag kanske kan sova till åtminstone 6 imorgonbitti.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar