måndag, januari 31, 2011

Lite bilder från norge och uppdatering från sjukhus :)

Den här snyggingen är Kai som varit såå duktig och jobbat så hårt för att hitta oss! Han är son till Monika och Holger och mitt kusinbarn alltså. Han brinner otroligt för det som intresserar honom. Han är duktig och känd inom släktforskning, otroligt skön kille!
Här har vi Waldemar superhärlig rolig kille! Helt fantastisk! Han är gift med min moster Anne-Marie och därmed min morbror då. Han är också pappa till mina kusiner.

Här har vi Mamma och hennes syster Anne-Marie. Dom är lite lika till utseendet men till sättet är dom väldigt lika :)










På den här bilden har vi min ståtliga kusin Holger mycket trevlig och smart man!




Här är min snygga mysiga kusin Richard som bor i Sverige i Linköping.



På den här bilden har vi Monika i ljust hår och Teresa i mörkt hår. Monika är gift med min kusin Holger och Teresa är snart gift (hoppas jag) med min kusin Richard. Dom här 2 tjejerna har ett enormt stort hjärta båda två, helt fantastiska tjejer som jag vill ha kvar i mitt liv och som jag tror att jag kan ha mycket kul med!
Den här helgen betydde väldigt mycket för oss här i sverige och jag tror att den betyder lika mycket för våran norska familj.
Tyvärr fick jag ingen bild på mitt kusinbarn Markus, en 15 årig snygging!
Vanessa och Romeo också mina kusinbarn lekte med Smilla hela helgen så dom hamnade inte heller på bild den här gången.
Jag var inte så vaken med kameran heller den här helgen tyvärr.. hade alldeles för mycket annat att göra eftersom jag ville umgås med alla mina släktingar.
Idag på sjukhuset tog dom en biopsi.. fy fan säger jag bara usch så läskigt. Läkaren sa att det jag har var det värsta hon sett på en så ung människa. Jag äter nu medicin och fick salva. Jag hoppas på att bli lite bättre nu i mitt allt!

2 kommentarer:

  1. Hei, så fint du har skrevet.

    Vi har hatt en superfin helg hos deg og sammen med dine. Et bedre hotell kunne vi ikke ha booket;-) En slik gjestfrihet vil vi for alltid huske.
    Nå ser vi fram til neste gang vi sees. Hilse alle sammen,

    Stor Norsk klem sendes til dere

    SvaraRadera
  2. Så dyktig.. veldig bra jobbet.

    SvaraRadera