lördag, januari 22, 2011

Lördagkväll kl. 22.28


Sitter och ser en film på 4 an. Alla sover ja utom André och jag. André hade sin första friska dag idag efter lång sjukdom.. Direkt går han ut, på krogen? på fest? på spelkväll? på bio? på kompiskväll? filmväll? Ja vbad vet jag men ute är han iaf. Skönt för honom att slippa vara inne nu. Han har varit utan sina kompisar länge nog nu och jag behöver en paus också ikväll :)


Jag njuter av dom kvällar när jag kan sitta här ensam vid datan och tv:n och bara vara. Höra hur Smilla och Mange snusar i rummen runt mig i mitt palats. Jag njuter.. Mysigt när André ibland kan komma hem tidigt och vi fikar tillsammans och pratar om vad som hänt under kvällen eller vad som ska hända i veckan eller något annat. Mackor och te med sonen sena kvällar, det är mys.


Imorgon jobbar Mange och jag ska skruva upp rullgardiner i gästhuset och göra klart nere.. eller klar kommer jag nog aldrig bli men jag ska försöka göra det bebott. Förhoppningsvis får jag besök av lillasyster och kanske av mamma också annars ska jag åka till mamma en sväng och hämta bröd och lämna tulpaner.


Vad ska du göra imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar