måndag, januari 10, 2011

Tillbaka i vardagen fast med sjuk jetlag

PARIS
WIEN

Inatt somnade jag 00.30 och vaknade igen kl 02.00. Hur sjukt är inte det? Smilla vaknade nu också fast jag tvingar henne att ligga kvar.




Imorgon börjar skolan för både André och smilla. André ska åka till wien med klassen den 17 januari, bara några dagar kvar.


Dom i klassen som spelar handboll ska spela och resten av klassen ska titta på staden och få lite undervisning sägs det :) Vet inte vad jag ska tro om den undervisningen :)


Så mycket frihet kommer dom inte få men förmodligen blir det en resa dom kommer minnas.


Dom ska följa med elever till skolan en halv dag, det tror jag kan bli kul! Roligt att få se hur skolan fungerar där.




Senare i vår ska han åka till Paris med franska gruppen, det tror jag blir sjukt kul. Dit skulle jag också vilja följa med men det får jag ju inte såklart :)




5 kommentarer:

  1. Vore kul om det var en "sträng hård skola" så ungarna kan se hur bra dom har det här uppe ;)

    jobbigt att inte kunne sova , om man vill sova.

    SvaraRadera
  2. du ? vet du hur man smsar till 71020? för att få försäkringskort? EUKORT, ska man ha året först eller tvärtom , ? Försäkringskassan alltså?

    SvaraRadera
  3. Sorry jag hittade det skulle vara bindestreck sen hade jag blandat ihop sista siffrorna.

    SvaraRadera
  4. Javisst faan man ska beställa sånt också.. har jag aldrig gjort, berätta gärna hur du gjorde så kan jag göra samma. Ja det blir tufft att somna svensk tid och vakna Thaitid.. fy faan. Trodde inte dte skulle sitta i så länge.

    SvaraRadera
  5. Thailandstid er bäättre;) sök eukort! Så kommer det upp! Lätt som en plätt

    SvaraRadera