torsdag, januari 13, 2011

Lite bilder på min norska släkt

Min morfar som ung, ska fråga om någon har en bild på honom hur han såg ut innan han dog.
från Höger Monica, min kusins fru. Anne Marie min moster. Kai Samuel mitt kusinbarn. Waldemar Min mosters man.

Min moster Anne Marie


Det här är min morfar Johan ludvig och min moster AnneMarie när hon var liten. Han var snygg min morfar.







Det är så stort det här att dom hittat oss. Jag trodde inte att dom letade efter oss utan tänkte att dom kanske inte ville ha kontakt med oss alls. Att dom inte ägnade oss en tanke överhuvudtaget. Därför var det så kul att dom sökte och fann oss.

1 kommentar:

  1. Nu vet jag inte om jag inbillar mig haha men jag tycker både andre o max har drag av morfar? Kul att ni äntligen fått kontakt;) härligt monica

    SvaraRadera