måndag, januari 24, 2011

Måndag igen


Veckorna går alldeles för fort nu. Snart är det helg igen och då kommer våran nya familj hit, det ska bli spännande att träffa dom alla. Jag tror det kommer bo 10 stycken här och sen vi alla då förstås, tur vi har stort hus :) Jag längtar till helgen för att få träffa alla.


Idag har smilla och jag varit i Nacka simhall. Hon tog Baddaren blå, baddaren gul, sköldpaddan och silver pingvinen, det är inte illa för en så liten tjej :) Minns du dom här märkena? Jag minns dom men det fanns inte så många när jag var liten. Oj så stor jag kände mig när jag tog baddaren och fick mitt lilla märke. Jag tror att det ligger kvar i mitt smyckeskrin fortfarande.


Idag fick vi svar på Andrés provsvar. Han hade inte salmonella utan en kolera bakterie som egentligen skulle ha varit över redan men den sitter kvar ännu. det bästa är att den inte är så smittsam som Salmonella och att den snart bör gå över.


Smilla är pigg i sin förkylning nu men istället har jag fått ögoninflammation och en jobbig förkylning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar