måndag, april 27, 2009

Alkis???

Jaaa kanske..
Njuter av en öl idag också... mmmm va gott det är.

Med tanke på att det blir en nykter valborg så tycker jag att jag kan dricka alla dagar och må bra :) Japp, jag mår faktiskt bra av min öl mmmmm....

Nykter på valborg varför då tänker ni nog nu.. Jo för det ska jag berätta.

För 1 år sen på valborg då ringde Polisen till både mig och Monica En kompis till våra älskade tonåringar hade då tänt på en tidning vid en busshållplats och det gillades såklart inte av polisen. Då ringde dom genast. Bra tycker jag.

I år ska jag också vara nykter om något skulle hända. Vad vet man vad vet man?? Min André är ju hemma den här valborg.. tyvärr kan jag tycka.

1 kommentar:

  1. Ha ha. vad ska hända ?? att dom tänder på två tidningar? ungar är ungar.. man kan inte sitta och passa på dom för då händer ju typ ingenting då. =(
    Slöseri med tid...
    Och man kan ju inte förutse allt heller. Man måste ju leva till råga på allt.. gulp!!
    pöss

    SvaraRadera