fredag, april 17, 2009

Åsså blev det fredag även den här veckan!

Så skönt!

Idag ska det bli spännande att gå till jobbet. Jag börjar 7.30 sen 11.30 kommer Inga från Tyskland och byter av mig. skönt!

Sen igår hände det visst lite saker på mitt jobb. Kan inte berätta vad men fick ett sms där det stod att nu var dte liv i stugan... Spännande..

Alltid kul när det händer något! Hoppas det inte var negativt iaf men det tror jag inte.

Nästan så jag längtar för att få se vad det är.. hehe.

Imorgon ska jag träna och sen är det dans för smilla. Genrep på deras uppvisning som dom har på söndag! Ska också bli roligt. I dieselverkstan har dom dansuppvisning kl 11. Biljetter köper man i boo folketshus.

Hon har sagt hela tiden att hon inte vill vara med men nu säger hon att hon ska vara med. Sååå roligt!!

Nej nu måste jag avsluta det här meningslösa inlägget och göra någon nytta.

Ha en skön daG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar