söndag, april 26, 2009

Vill bara börja med att berätta

Till alla er Monicas läsare att jag är verkligen inte en så bra vän som ni skrev igår.. jag gjorde det endast för att jag tycker om Monica men det kanske inte blev så bra.. hon serverade sig själv och fixade med allt. Det jag gjorde var maten. Sååå nej hörni.. Hon uppskattade era hälsningar väldigt väldigt mycket!! ( såklart även en kväll här och så.) Jag vill inte ni ska tro något mer. Jag är en mycket kärleksfull människa som har alldeles för mycket känslor inom mig.. det är inte bra för mina nära och kära. Jag ömmar och finns för alla som behöver. Men vara en vän.. det är man 2 om och då är båda vänner, det kan inte en bestämma. Jag vill aldrig aldrig belasta mina nära med mina problem.. och vet ni va?? Jag är verkligen inte utan problem... När mitt hjärta ömmar för dom som inte mår bra då blir det för mycket...

Men vet ni alla mina läsare vad som hänt idag???

Jooo jag har städat på städdagen.. och när min telefon ringde mitt under dan så kunde jag inte höra något i luren.. Va faaaan.. nu igen.. Iväg till Media markt och lämnade in telefonen. Talade om att jag ska resa bort och behöver en fin bra telefon med kamera som går att blogga ifrån, för om 2 veckor åker jag till Rhodos. Sist jag lämnade in min telefon fick jag tillbaka den efter 3 veckor...

Jag fick en mycket bra, fin telefon i kartong. Åker hem, öppnar kartongen.. men det fanns ingen telefon i kartongen.

Jaha.. sätter mig i bilen åker tillbaka talar om för dom att det fanns VERKLIGEN ingen telefon när jag öppnade den.. tro verkligen på mig nu.. Jaaa.. sa killen i kassan. Varför skulle jag inte tro på dig? hmm sa jag..

- jaaa varför skulle du inte det..

Hmmm jag fick sen en jävla skittelefon utan blogg möjlighet. Mmmm det är helt sant. Jag kan inte blogga äuhhhhhuuuhhh.

Kanska måste lära mig leva med det då ett tag men när jag åker till Rhodos då? då måste jag ju kunna.. Får lösa det då.

Idag har vi också städat lite på våran tomt.. planterat lite tomat, lavendel, penseer Oj så fint det blir.

Himla trevlig och mysig dag har vi haft!

4 kommentarer:

  1. Mmm, för den här gången ;)... Hoppas det löser sig med telefonen, bloggabstinens är inte att leka med ;)

    SvaraRadera
  2. Mmmm...

    Dummer där! Klart att du ska våga låta dina vänner ta del av dina bekymmer... Ska du vara ensam i allt som du finner svårt? Näeee.. Ensam är inte stark! Du måste ju för sjutton.. Få ventliera dig också.. Tom gnälla om det behövs.. Alla har behov av det emellanåt! Basta!

    Och du är väl en jättefin vän även om du är ledsen/arg/besviken eller vad det nu kan vara!.. Du är så hård mot dig själv! Sluta med det! Basta! Basta på det!

    Pok

    Mallastänginteinnealltbralla

    SvaraRadera
  3. Vaddå ingen fin vän? Jag har läst i Monicas vän och en sak är säker..Du är en jättefin vän, för henne!!! Gott nog!

    SvaraRadera
  4. I Monicas blogg... rödvinspackad pangis stavar illa:-)

    SvaraRadera