fredag, april 17, 2009

Jaha..


Ibland går det alldeles för fort.

Jag brukar väcka Smilla 06.15 men idag vaknade hon själv av hostan kl. 05.55 så nu har vi suttit här färdiga sen kl. 06.25.


Normalt är vi klara exakt kl 7 då vi ska åka men nix.. idag gick det fort.
Nu sitter vi alltså här och väntar och väntar.
Idag måste jag ringa min doktor och byta medcin och till Snickaren för att prata lite om det som är kvar!
Det blir nog bra tror jag...
Ni såg väl att biljetter till Smillas dansuppvisning finns att köpa i Boo folketshus? På söndag kl. 11 i Dieselverkstan på scenen är uppvisningen. Klart ni alla ska gå på smillas första dansuppvisning?!
Vad händer annars i Helgen?
vi ska dricka vin ikväll och imorgon ska jag först träna sen dansen.
På söndag är det dans först sen kalas hos Molly och sen kalas hos Elin! fullt upp hela dan alltså.
Någon som vill gå ihop på present till Elin?
Nej nu måste jag fota smilla.. hon står och väntar på att jag ska fota och lägga in dagens outfit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar