tisdag, april 28, 2009

Minnet sviker..

Kanske för att jag äter så mycket medicin? Kanske för att jag har lite annat i mitt huvud?
Kanske för att jag längtar alldeles för mycket efter Linda och Vea?

Behöver er hos mig nu...

Jobbigt när man bor så långt bort från sin bästa bästa kusin och bästa bästa vän.. för långt men ändå nära.. för långt bort för att hjälpa för långt bort för att prata, kramas dela vin.. mysa..

Men snart är det sommar och då ses vi ju :)

Idag ska jag storstäda på jobbet. Ganska skönt att få det gjort sen ska jag hem och fortsätta, bära upp flyttkartonger och få något gjort här hemma.

Det är bra att göra sånt när man rensar tankar. Jag tänker bra då, skönt!!

Behöver fundera över min situation. Vad är viktigt, vad är inte? Rensa hjärnan lite och livet. Den årliga vårstädningen. nu är det dax!

1 kommentar:

  1. Åååå jag längtar eftre dig med känns som det var en evighet sen vi sågs men för hoppningsvis ses vi i maj :-)/ kram kram /kusin

    SvaraRadera