torsdag, april 23, 2009

Hittade en ny blog!

Den här tjejen är en underbar tjej född -92 som gått igenom mycket men hon är så stark!

Pluggar nu till frisör i Östersund, har Mamma och lillasyster i London, Pappa i Trelleborg och Mormor i sollefteå, Lillebror i stockholm och lillasyster i bollsta.

Hon pluggar och tränar mycket, tror det är tur hon har sina vänner och sen mormor som bara bor 15 mil från henne.

Michaela heter den här tjejen.. första gången jag träffade henne var hon 3 dagar.. när hon var 2 veckor sov hon hos mig första gången. 5 veckor bodde hon hos mig en vecka. hon har följt mig hela tiden till och från.. första 4 åren träffades vi ofta och sen till och från.. Men helt tror jag aldrig vi kommer släppa varann. vi kommer nog finnas där för varann till och från hela livet hoppas jag.

Den 13 mars fyllde hon 17 år.. och är grymmare än någon annan 17 åring jag känner!

Gå nu genast in och läs hennes blog! Hon har precis börjat blogga och behöver alla besökare :)
Det kan ju bara bli bättre eller hur?

Japp, hennes Lillebror är ANDRÈ.. min son!

1 kommentar:

  1. Ja verkligen börja läs min blogg, Tack Maria "Mia" för att du hjälper mig att skaffa läsare :)

    http://miichaelahedblom.blogg.se/?tmp=23161212

    SvaraRadera