onsdag, april 22, 2009

THOR OCH HANS MAMMA!

Tycker det är så hemskt för denna stackaers mamma. Att få sin 17 månaders son inlåst på ett barnhem i Guatemala!! Att under så lång tid innan inte veta var han finns. Usch vilken mardröm!!

Kan inte sätta mig in i sitautionen hur det skulle kännas.. fyyy så hemskt!!

Samtidigt... Förstår jag pappans panik när domen kommer att hon ska få ensam vårdnad om THOR. Han förstår att han aldrig mer kommer få träffa sin son.. han sticker.. jag förstår hans panik och varför han gör det.. Det jag sedan inte förstår är hur han kunde tro att han skulle kunna hålla sig undan i 18 år...

Men paniken när man inser att man aldrig mer kommer få träffa sin son.. usch.
Han sticker i panik.

Sen fattar jag heller inte vad han eller hon gjort för farligt eller är dom inte farliga?? Som det låter från dom båda är dom farliga för THOR... Han säger att hon är och hon säger att han är. Vad har dom gjort. Vet inte eftersom jag inte läst jättemycket om fallet men konstigt tycker jag.

Hon längtade hem till Sverige, det kan jag förstå. Skulle Pappan fått träffa THOR här hemma om han kom till Sverige? Skulle THOR fått åka och träffa sin pappa? Vad har pappan gjort för farligt innan kidnappningen?

Hur kan man älska varandra så mycket att man blir gravid och sätter ett annat liv till världen för att sedan upptäcka att dom inte älskar varandra och att den andra är farlig för barnet?

Förmodligen jag som är dåligt påläst! Berätta för mig vad som hänt så jag kan förstå!! Vill veta!!

3 kommentarer:

  1. läs hennes egen blogg eller thor blogg eller maselemamse eller camilla ,så får du ihop det !
    han har misshandlat både mia och thor!
    han är sjuk psykopat!!
    //monica

    SvaraRadera
  2. http://mamselamsen.blogspot.com/2009/04/andrew-talar-ut-eller-vad-man-nu-ska.html

    SvaraRadera
  3. Egen vårdnad så har den ena föräldern alltid umgängesrätt! Och får han/hon inte träffa sitt barn så är det umgänges sabotage!

    SvaraRadera