onsdag, april 29, 2009



Nu har jag blivit så duktig. Igårkväll cyklade jag mig svettig och ordentligt andfådd, det behövdes 10 minuter för det... 'Nu på morgonen cyklade jag i 15 minuter. Ger både benmuskler och kondis, perfekt för vasan.

Igår tog jag itu med problemen på mitt arbete. Jag visade min budget och talade om för mina kollegor hur det ser ut och varför och hur vi måste göra. Alla Förstod tror jag. Jag tog upp allt.. att dom pratar bakom ryggen på mig, hur det känns, vad jag kan göra för att förbättra för dom och vad jag inte kan göra. Att dom även måste hjälpa mig med det här.

Jag hoppas att dom förstod. Nu känns det lite bättre.

Idag etfer jobbet ska jag se om jag kan få tag på Cirkus biljetter. hoppas hoppas, då ska vi gå på cirkus i eftermiddag jag och Barnen. Eller A vet jag inte men kanske :)

Hoppas ni alla får en skön dag!

2 kommentarer:

  1. duktig du är;)

    hoppas det blir bra på jobbet idag !!
    Om det går fort med biljetterna Och det gör det ju)
    kom in till baristan vettja ta en fika

    SvaraRadera
  2. Duktigt gjort av dig, hoppas att dom förstår nu.Kram

    SvaraRadera