söndag, april 12, 2009

Påskhelgen!!

En helt underbar helg, fylld med vänner, släkt och god mat, påskhare och dryck!

Långfredag spelade vi galet spel med familjen Sundberg Riise. Mat och dryck!

Smilla galet glad hela kvällen tills hon somnade i soffan och då började jag dricka alkohol...

Malene och nils hade Dom med sig också.

tokrolig kväll!

Påskafton blev det då... Under natten hade påskharen varit här. 2 stora påskägg låg i trädgården! smilla tog in båda och gömde Andrés inne!

På eftermiddagen kom Monica hit och hjälpte mig med maten. Magnus, Mange, Malene och smilla åkte till Bromma för att hämta André som äntligen skulle komma hem!

Maten började bli klar, vi tog en öl. André och dom andra kom hem. Så mysigt att André äntligen kom hem!

Anders min älsklings bror kom hit!! Min syster Åsa, Med familj kom också.

Anders är imponerande. Han kommer hit och är nykter.. jaaa ni hörde rätt! Han drack inte en droppe på hela kvällen. sov över och busade med smilla. Mysigt!

Anders är visst kär.. på riktigt verkar det som. Min anders... Han är så grymt gullig så det förtjänar han verkligen!

Oj vilken härlig helg det varit med nära och kära runt oss hela tiden! Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar