lördag, april 25, 2009

Nu ligger


Hon här och mår gott. En öl i handen och datan i närheten.

9 kommentarer:

  1. CHEERS för tusan! öl, cigg och dator...Underbart!

    SvaraRadera
  2. maaaaj gaaad vilken hemsk bild

    SvaraRadera
  3. Så underbart =) Ser gutt ut det där !!

    SvaraRadera
  4. Monica; I löööv you baby. Och det vet du.

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar vän du är.
    Man får de vänner man förtjänar och det stämmer tydligen om man tittar på dig och Monica.
    Ge henne en jättestor kram från mig och säg henne att jag tycker så mycket om henne.
    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Monica.. du vackra, underbara, varmjhjärtade och goda norska kvinna.

    Du har liksom jag norskt blod i dina ådror. Vi norrmän vi går aldrig under, vi kämpar till sista droppen och kan tyckas besegrade men likt en norks fura står vi stadigt. Vi faller aldrig! Det spelar ingen roll att vi är helt slut, jätteledsna eller i det närmaste utslagan.. Man kan aldrig knäck aen norrman.

    I allafall inte en norrman som har bloggisar och vänner som du har!

    Ja vi elsker är den vackraste nationalsången på jorden.. och jag tror att alla i bloggosfären som gillar dig ställer sig upp, tillsammans med mig och samstämt sjunger Ja vil elsker,, inte bara detta landet utan även dig Monica!

    Jag tror du bestämt behöver få komma hem en sväng, äta dne norska goda maten, lyssna på språket, läsa det och andas den vederkvickande luften..

    Kärlek och respekt till dig min vän!

    SvaraRadera
  7. Jag är med! 1000 %.. Monika är värd att hyllas och bäras fram,,

    Världens finaste Monika! En vän att hålla hårt i!

    Jag önskar jag var där och fick vara med och fira henne.. Bågskytte, kalas i Bromma och kalas på Söder satte P för det! Annars jäklar hade vi kommit hela gänget!

    Pok

    Mallanysshemkommenbralla

    SvaraRadera
  8. Men guuud! Vad har jag missat?! Nu får jag ta tag i mitt liv i bloggvärlden ordentligt. Att jag inte har koll funkar ju inte!!
    Grattis, Monica! (för vad har jag ännu inte hunnit ta reda på.....)
    ;-)

    SvaraRadera
  9. Jag mitt jävla pucko verkar ha missat nåt riktigt väsentligt! "Grattis" verkar inte vara det rätta enligt en annan blogg jag hamnade på.... Förlåt om jag var plump, men det var verkligen inte meningen!!!

    SvaraRadera