måndag, april 27, 2009

Måndag morgon och tidigt...

Jag sitter här och känner att det ska bli roligt att gå till jobbet idag.

Förstår inte riktigt varför jag skulle dricka så många öl igår.. men vet ni va? Jag va så sugen. Kanske en begynnande alkoholist... Kände att jag behövde det för att rensa tankarna lite. Ibland måste jag det också.

Jag blir sårad, ledsen orkar inte riktigt.. Pratade med Mange igår och han förstod. Det var skönt att prata med honom och han lyssnade. Han tog sig tid. Nu känns det lite bättre.

Jag är ju en vuxen smart kvinna som själv kan ta beslut och bestämma helt själv. Jag har en fantastisk man och fantastiska barn och själv är jag 36 år och behöver inte gå igenom det här.

Ibland måste jag tömma liksom. Nu ska jag ta nya tag och bli starkare! Har satt mig i andra hand för länge nu. Nu är det tid att ta hand om mig lite!

1 kommentar: