onsdag, april 22, 2009

Hemma


Med sjuk Smilla idag. Hon är mycket mycket piggare idag.

Medicinen har nog börjat hjälpa. nästan feberfri och inte ont längre. Förmodligen blir det dagis imorgon då.


Det tycker jag är bra eftersom jag ska ha lönemotiveringssamtal imorgon. känns lite dumt faktiskt då jag är halvtidssjukskriven faktiskt.. känns inte som jag är värd så mycket mer lön då...


Blir kanske 500 på sin höjd eller mindre. Mer än så känns det inte som jag är värd. Hade varit jobbigt att vabba också just den dan :)

Idag ska jag på kurs kl 11.30 på ett hotell här i nacka. Det är Livsmedelshygien. En sån behöver jag verkligen gå känner jag. Var säkert 4 år sen jag gick en sån kurs.

Trevligt med kurs! Håll tummarna för att jag klarar provet i slutet.

1 kommentar:

  1. man har rätt till löneförhöjningäven om man är sjukskriven eller mamma ledig det har ingetmed saken att göra!!
    Sen är du väl värd mer efter projektet ni håller på med?

    Jag håller med dig att si å så med pengar , men du tjäner ju ett antal kroner mera än mig, + hans far inte mycket, vad jag forstår!
    Här är det tvärtom han tjänar mycket mera än mig! Men jag ska kolla upp det får väl dra det till en jurist om jag orkar1
    Men du känner mig jag orkar inte så jag lägger nog ner!
    Endå jag som betalar i längden och har alltid gjort!! Monica

    SvaraRadera