torsdag, april 23, 2009

SOLGLASÖGON!

Jaa.. det behöver jag. Jag har inga och det är ett måste den här sommaren om ska bli så fin. Skulle vilja ha ett par ganska stora.. svarta, rosa eller lila..

Såg ett par hos Sessan och Prinsessan som jag gillar men frågan är om dom gillar mig...

Jag har så sjuk bild av mig själv liksom.. Hittar ett par som jag gillar, tycker att jag är skitfin i dom och sen kommer jag hem och då ser jag inte riktigt klok ut i dom.. Men det ser jag ju inte själv utan jag ser det på alla andra som antingen säger ingenting eller också tittar bort, ner, upp och säger tydligt jaa.. DOM var fina.. då hajjar jag ju att jag var inte fin i dom men dom var fina.

Jaa.. ni hajjar mitt problem va?

Någon som vill följa med och prova kanske?

2 kommentarer:

  1. Hej! jo, skönt med något eget.
    Men jag har liksom inte börjat ta tag i saker än...har inte ställt mig i bostadskö än, inte fixat rummet, inte hämtat dom sista sakerna (går ju inte när han e bortrest heller :P) bla bla bla...
    Jo, jag vet! skitbra med fler timmar :D
    Sen är det en annan sak om jag är kvar efter sommaren *hoppas*
    Hmm helgen...inget planerat än :(
    själv då? :)
    allt bra med er? kram

    SvaraRadera
  2. JAG KAN FÖLJA MED ,MEN FRÅGAN ÄR OM DU LYSSNAR VI TYCKER JU OFTA OLIKA HAHAHAHA//MONICA

    SvaraRadera