torsdag, april 23, 2009

Då var det Torsdag och dax för jobb!

Ska bli spännande att se vad min chef säger.. vi kanske kan hoppa samtalet och bara skriva en liten lapp känner jag. dom andra åren har jag fått dåligt med höjning pga att jag har en hyfsat bra ingångslön men har jag däremot sagt till och frågat har jag fått höjning med det jag begärt.

Den här gången kan jag ju inte begära.. speciellt inte när jag är sjukskriven på halvtid.. hmm får vara nöjd med det avtals enliga alltså.

Imorgon är det fredag.. najs...

Tror att jag förstått mer av Thor fallet men jag gillar inte att ta parti... jag kan även förstå pappan, därför är det svårt. Men självklart tycker jag att Thor ska hem till sin mamma. Men jag kan tycka att en dålig pappa är bättre än ingen pappa... Men då ska han ju aåklart inte kidnappa sin son..

Jag tror att man kan komma överrens med dom flesta människor.. äh för svårt att förklara i bloggen. förklarar gärna över en flaska vin om någon undrar.

1 kommentar:

  1. HELLER EN DÅRLIG Pappa än ingen alls? då väljer jag heller ingen pappa-!
    kanske med tiden kan dom träffAS, OM MAN BARA BERÄTTAR SANINGEN SP H*N SJÄLV KAN VÄLJA EN DAG!!

    OVH SOM JAG SKREV IGÅR , OM DU NÅNGÅNG LYSSNADE PÅ MIG ÄR ATT MAN HAR LIKA STOR RÄTT ATT FÅ LÖNEFÖRHÖJNÍNG ÄVEN OM MAN ER SJUKSKRIVE´N!! DET HAR INGET MED ARBETA ATT GÖRA KOLLLA SJÄLV MED FACKET OM DU INTE TROR MEG!!!MONICA

    SvaraRadera