fredag, april 24, 2009

Vaknar 05.15

Varje vardag. Då dricker jag 14 koppar kaffe samtidigt som jag läser aftonbladet och alla era bloggar. Sen efter det uppdaterar jag min blog. Det har blivit ett måste att uppdatera här varje morgon. Flera gånger har jag försökt låta bli.. men det går inte och då kommer ännu ett meningslöst inlägg från mig.

Denize och jag kliver upp nästan samtidigt så jag brukar kolla om hon gjort sitt morgoninlägg.. När hon gjort det blir morgonen genast lite roligare. Att läsa ett färskt inlägg blir ju lite roligare liksom :)

Jaaa jag vet.. ännu ett meningslöst inlägg.. haha men det är så tom i skallen jag är på morgonen :)

1 kommentar:

  1. ja det är ju skönt det är så;) nu cyklar hon snart *kul*


    ps,lägger ned just nu, som du ser skrev jag det! jo jag känner bla Magnus och ett par kollegr på jobbet dom skulle göra vad som helst för sina barn!!!!

    SvaraRadera