fredag, mars 27, 2009

Fredagmorgon

Nu när vi är utan kök har jag och barnen ätit frukost på mc donald varje fredag.

Här står jag hela dagarna och pratar och tillagar Ren mat utan e-nummer, mindre mättat fett, mindre konserveringsmedel, utan genmanipulering Nyttigare, renare mat för våra barn. Själv sticker jag till mc donald och äter frukost hehe.

Jaja.. bara det är REN god mat på förskolan :)

Idag ska jag vara hemma och vila min hand. Igår hade jag så sjukt ont i den så jag fick gå tidigare hem.

Ajajaj.

Idag är den också svullen och gör ont men jag hoppas det blir bättre om jag låter bli att arbeta.

Idag var det lön också :) Kul!

Kanske ska åka och köpa lampor och kakel till huset då :) Eller vad tror ni?

4 kommentarer:

  1. ja det kan du jo göra ,annars kanske du ska stanna hemma vila handen? läsa en bok ta det lungt liksom Monmica

    SvaraRadera
  2. Peter, Jörgen och Annelie har rakt av sagt att, antingen så ljuger min mammis om hela sitt liv, och det hon blivit utsatt för av deras fyllgubbe till farsa.

    Peter förnekar det totalt, mycket pga väl att han är precis som farsan i mycket. Han är inte lika våldsam men en paranoid o narcissistisk karikatyr av farsan som pressat mammis att inte våga vittna idag emot farsan för allt våld han utsatt morsan + kids för under 30år. Däremot går det bra att utnyttja henne som barnvakt å piga.

    Peter har sagt direkt till mig att hans farsa är en fin kille, även om han vet att han ljuger.

    Jörgen har sagt till mig att hans farsa är en fin kille, och med tanke på att jörgen själv är en självcentrerad alkis som saknar empati o sympati, så är det väl förstålig. Förnekelsen att hans farsa är en onskefull kvinnomiss handlare är ju då total.

    Annelie har sagt rakt av till mig, jo jag vet precis hur farsan är, men det skiter jag fullständigt i. Det passar att utnyttja morsan till barnvakt och som plånbok av o till. A's alkis sambo har snott 16.000 av morsan tidigare.

    Dom hade chansen att hjälpa henne tillbaks nu, men istället så skitsade dom ur henne med psykiskt terror. Dom 3 är väldigt obehagliga individer som endast prioriterar sig själva.

    SvaraRadera
  3. Nae om samma personer som du umgicks med, de jag menade var orminge ärtor som jag umgicks med, e var inte så farlig mer än att vissa gillar att pracka på sin gojja på hela omgivningen lol. Vi flyttade pga kidsens skulle när gränsen gick. 7åriga kids i nybacka stenade varandra, spraymålade, snattade etc etc.

    Jag försöker att inte lasta andra med min skit då *fniss*, så därför ligger det på mitt cyberhak då ;)

    SvaraRadera
  4. Ring på 0733-610447 så fåru hemnr istället så man kan snacka gojja, blir så omständigt så hära lol.

    Så man får höra lite skvaller om dig å ditt. Deleta gärna det här å.

    SvaraRadera