tisdag, mars 31, 2009

Mina 2 fantastiska barn!


André tycker det är roligare i skolan nu när han får omdömen efter varje lektion. Förmodligen för att han får lite positiv respons nu! Lärarna talar om för HONOM när han gjort något bra. Det behöver alla ungar höra! Smilla vill gå till dagis, hon älskar sitt dagis trots att 2 av hennes bästa kompisar inte vill vara med henne. Trots att dom ser henne som en pajas. Smilla är verkligen ingen pajas men hennes bästa kompisar är mindre snälla mot henne. Varför hamnar vissa i fack? Smilla måste ut därifrån och jag ska hjälpa henne. Min älskling! Tänk va dom kämpar mina ungar! Ikväll ska jag träna, var länge sen nu. Ska ju mäta fettet i kroppen på lördag så det blir till att träna i veckan.

1 kommentar:

  1. Kul att höra att andré får respons!!
    Tråkigt att det är samma med smilla igen!
    Tyvärr vet jag hur du menar har ju haft samma med kommandoran till och från ! För att hon aldrig varit "populär eller hur man säger" Kommandoran har varit nån man väljer sist !

    Nu måste jag springa

    SvaraRadera