måndag, mars 16, 2009

Läste i aftonbladet om en ny drog..

Bara att läsa den här artikeln gör mig rädd. hur hittar ungdomarna allt?
När kommer mina barn att hitta dom och tycka att det är intressant?
Vad ska jag göra då?

Läskigt att läsa varje vecka om dessa farliga droger som är så lätt att få tag på, bara några klick på nätet så ligger dom i brevlådan.

En 18 årig tjej dog av drogen ändå använder ungdomar den idag. Läskigt..

Vem är det som tillverkar alla dessa droger för att sedan sälja till unga människor?

Här kommer länken : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4655829.ab

1 kommentar:

  1. Haha, det var lite roligt att jag hittade det där :) det stämmer väl ganska bra...jag som är så söt och charmig ;)
    Inlägget du skrivit innan: jag är inte så jäkla normal och det tackar jag gud för. det gör det bara roligare :) kram

    SvaraRadera