måndag, mars 30, 2009

gäääsp.. Måndag

Usch, inatt har jag drömt mardrömmar. Vaknade av att jag var ledsen. Minns bara en liten del av drömmen men oj så ledsen jag var.

Konstigt det där att man kan bli så ledsen i sömnen... Obehagligt men ändå skönt att vakna och se att det var en dröm...

Det är nog dax att vädra drömfångaren tror jag.

Idag ska jag jobba som vanligt. Vet inte hur det ser ut med snickarna idag, om dom ska komma eller inte.

Ingen som vill köpa fina skinnsoffor förresten? Skulle behöva bli av med dom så jag kan köpa ny fin tygsoffa som passar in här hemma.

Någon intresserad? 7-8000 skulle jag vilja ha för dom. Äkta mjukt skinn. Köpta på MIO heter Detroit.

Hör av er. Misstänker att det blir rusning nu när dessa soffor är till försäljning. Tänk bara alla som suttit i dom...

Mange Kungen på matdax, Smilla den vackra prinsessan, André den välkända tecknaren, Monica Partypinglan, Magnus the man, Johan den fantastiske, Åsa with the big boobies, Anders The one and only, Linda med leendet.

Ja det är bara namn på några som suttit i dennna fantastiska soffa. Vill ni vila er rumpa i samma soffa som dom Ja då ska du kontakta mig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar