lördag, mars 14, 2009

Underskatta aldrig en kvinna!

Vi kvinnor är smarta och använder vår kvinnliga list ofta ofta för att snärja männen. Smart? Javisst, om männen aldrig lär sig så är det såklart rätt att använda sig av sin list tycker jag!

Männen tänker klart, rationellt och logiskt. Precis som barn.. fast längre då såklart!

Finns en berättelse jag tänke skriva ner till er här som ganska tydligt visar hur smart kvinnan är...

Maken berättade för sin hustru att han har blivit tillfrågad att följa med på en fisketur med sin chef och ett par av hans vänner.
Vi kommer att vara borta en vecka.
Det här är ett bra tillfälle för mig för att få den befordran jag väntat på.
Han bad hustrun att packa ner kläder för en vecka och ställa fram hans spö och fisklåda.

Packa också ner min sidenpyjamas.
Frun tyckte att det hela lät lite konstigt, men som den goda hustru hon var gjorde hon det han bad om.
Veckan därpå kom mannen glad hem.
Frun välkomnade honom och frågade om han fångat någon fisk.
Han svarade att han fått massor med lax.
Men varför packade du inte ner min sidenpyjamas som jag bad dig om, undrade han?

- Det gjorde jag, svarar hustrun. Den ligger i din fiskelåda!

Jaaa.. vad säger man...

1 kommentar:

  1. Bästa männen är de som underskattar vår list... då kan man ju alltid få som man vill! ;-)

    Pok

    Mallasmartbralla

    SvaraRadera