lördag, mars 14, 2009

Lördag morgon.


Vi sitter i hallen Smilla och Mange med varsin dator och jag med en fet kaffekopp. Ska träna kl. 9.30 idag, skönt. Nu börjar vårat kök bli bra. Man börjar se vad det ska bli. Känns väldigt tomt nu utan väggen men oj så bra det blir. Hoppas jag hehe... Jag är väldigt väldigt glad att vi valde just jonas och kvikbyggarna dom är otroligt bra! Man ser såna där små detaljer som dom gör utan att fråga, dom bara gör direkt själv har man inte ens tänkt tanken. Idag är det först träning för mig och sen Smillas dans. Fullt upp på förmiddagen alltså.

1 kommentar:

  1. Pappa ruffs och dotter ruffs. Härligt med Lördag morgon! Vi har plus 8 grader i skuggan och läste i någon blogg att det är skoterträff i dag! Gud vad härligt dom måste ha det i dag. Solen skiner och mycket snö är det kvar!
    Undra om man ska ut och sola sitt vinterbleka ansikte lite, eller om jag fortsatt ska vara genomskinlig! =)

    SvaraRadera