söndag, mars 22, 2009

Söndag

Idag är det barnjympa på friskis kl 9.30. Smailla har köpt nya inneskor till det :)

Ikväll är det min träning. roligt.

Jag har fortfarande lite feber men inte så mycket känns att medicinen börjar hjälpa.
Tänkte det är bästa att jag berättar eftersom så många frågat mig hur jag mår nu, brytt sig om och sådär ni vet :) hahahaha.

Barnkalas ska vi på idag också hos Mikael, min syster har kalas samtidigt så det är ju lite trist.. hmm. Ska ringa sen och förklara.

Tidigt vaken en söndag javisst :) Någon ringde min älskade man hehehe. det gör inget för jag gillar ju att gå upp tidigt.

ska göra lite kaffe och läsa lite tror jag, skön stund!

23 kommentarer:

  1. flåt!!! c;) det var jag ... men gå och lägg dig människa!! det ska jag nu natta; heheh!! snyggt golvet har blivit as snyggt!!!!


    är du av med infektionen? kan dy kissa?

    SvaraRadera
  2. men du kan väl slappa??
    hmmmm skyll dig själv;) du brukar endå gå opp mitt i ottan!! ;) hahaha

    .....


    va snyggt det blir hemma hos er!! ska bli kul o se sen!!

    SvaraRadera
  3. va heter det på svenska???
    hmmmmmmmmmmmmmmmm

    SvaraRadera
  4. typ du är ju enda vaken! och vaknar alltid tidigt skulle jag inte väckte dig så skulle du vaknas efter 10 min !! Skyll dig själv ;) men det är jo mit fel flåt flåt flåt!!!

    SvaraRadera
  5. japp jag är yyyylääääning hehehe Ä,)

    SvaraRadera
  6. mohahahaha silvia suger !!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. måste sova nu fan jag kommer sova till 18,00 ;(


    skulle behöva titta på lägenhet och kolla M på bandyn i orminge.. men jag är usel jag sover i stället;(

    SvaraRadera
  8. hahaha ja han la sig 0500 vi har lyssnat på youtube ocg mimrat hela morgon timmen!!!
    Lägenheten är i eknäs 2a 65oo i hyra,, tor den kan li bra men jaqg vet ej!! hon måste bara booooort nuuuuuuuu

    SvaraRadera
  9. han har tappat all min respekt han har gjort bort dig totalt!!!
    berättar mera sen!!
    vart käkar ni i morgon??? en stek med brun så o potatis vore fint ;() hashaha komsi komsi

    SvaraRadera
  10. okej det tar jag måste ju prova!! fasen va hungrig jag är ska vi åka på macD, nu?
    ? hahaha!!
    skoja!!! Stek? eller inte nått köttigt är jag sugen på! men jag förstår kolla med elin först om inte kom hit !! såg att dom är på paradise ;)

    SvaraRadera
  11. kan inte full o hungrig måste sova!!! nu!Q!!! fan va sugen jag är !!!
    snart mste jag logga ut!!!

    SvaraRadera
  12. mums va gott!! tänk på mig då!!! och hör av er sen om ni ska ha mat??

    SvaraRadera
  13. okej!!!
    lovat M?? det är ju det jag inte vet.... hon skulle köpa smink sa honhmmmm

    SvaraRadera
  14. vet du????++ hur när jag varit flera gånger sen 05,30?? och fritera Vrullar??? phu ...jobbigt

    SvaraRadera
  15. kanske;) kortet behöver ej komma fram , jag hade vist lova henen pengar ( som jag skulle få av hennes far)) så jag gick + - noll hehe!!
    har du sett doms lägenehet på netet? deom ska köpa en 30 ;O
    nu har dom 4a ska köpa mindre ???konstigt

    SvaraRadera
  16. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  17. ska jag göra rullar nu? näääää

    SvaraRadera
  18. har ingen länk kolla hemnet jarlaberg!

    SvaraRadera
  19. jag vet ! men jag har också varit lite självvisk, tycker det är skönt att vara barnledig och ladda för nesta vecka! men nu har hon endå blivit så stor så hon märks inte ens nästan vi får se! jag har ej sagt nått ännu till K måste tänka o så först!!!!
    Är ´det så att hon ska bo här då ska han får fösta gången betala för sig!! även om det inga pangar är men varför ska han glida ru´nt på en macka??

    SvaraRadera
  20. japp det var gott;)

    nämen det är det samma med mig orka tjafsa ,men om hon nu ska bo hat jag bestämt mig att då ska jag ha hela b bidraget + underhåll han har sluppit i alla år!! skiter i pengarna jag blir verken rikare eller fattigare ,men jag känner att han ska!!! göra rätt för sig!!!

    SvaraRadera