torsdag, mars 26, 2009

Kvikbyggarna

Våra bästa snickare dom har varit här 3 veckor nu och är inne på den 4:e.

Kan ni förstå att jag längtar efter ett kök att laga mat i?

Häromdan köpte jag en Mattermos, varmkorv och korvbröd. Sen kokade jag vatten i vattenkokaren hällde ner i termosen och i med korvarna. Då kände vi oss ganska små faktiskt...

Är så sugen på riktig mat, riktigt lagad, kött, klyftpotatis, såser.. spagetti och köttfärssås, Rotfruktsgratäng, en buffé ja ni vet. vill ha min mat i kylskåpet inte på altanen utanför sovrummet.

Nu börjar det liksom tära på oss alla att ha det såhär.

Men snickarna kämpar på för fullt! nu är det mest små saker kvar, lister, fin puts liksom och sen är det färdigt äntligen. Jag hade hoppats på att få köket till helgen men det verkar som det tar till nästa vecka kanske.

Jaja.. bara det blir bra gjort känner jag!

Har inte blivit så mycket bilder tagna på slutet ska ordna det idag eller imorgon!

1 kommentar:

  1. Tjing. Kul,kul å höra av dig. Tänkt på dig ett par gng dom sista veckorna, å inte på ett oskyldigt sätt då *fniss*. Men äro, j/k. Undrde mest hur det hade gått för det.

    Fick en liten typ för strx 3 år sedan igen. P3 gnällde 1 gng för mycket så jag fick nog (eller var det tvärtom lol).

    Är fortfarande kvar a Katrineholm, e himla neat här, petra bor ca 5 mins ifrån mig, å jobbr på akuten. Flyttar int förräns jag pluggat klaros, vilket lär ta 3-5 års, sen packar jag å drar till brasilien förhoppningsvis. Vet inte hur jag ska göra med minstingen ännu bara. Mina 2 stora e ju stora på snart 16, 13

    Sätter knappt min fot i stkholm längre. E bara mammis, anders o lillebrorsan som jag umgås me där ifrån endå.

    Gz till lillan, lillan :) Du va klok som struntade i orminge luffarna o umgick med han vad han nu hette.

    Krama M(agnus, tror jag) å ge han en dubbelkläm på baken hehe. Ha en nice dag.

    SvaraRadera