tisdag, mars 24, 2009

Ont i halsen och feber...

Japp det är min status idag.

Tänkte att jag skulle prova twitter ni vet.. men funkar det inte från telefonen kan man ju skita i det liksom.

Ska jobba idag ändå eftersom jag ska till doktorn imorgon, bra att jobba idag då så man får undan lite. Har en del jag ligger efter med på jobbet.

Snart kommer Snickarna igen, spännande att se vad som händer idag.
Nu sitter kranen uppe och vatten och avlopp är kopplat. Fläkten fungerar, kyl och frys är på gång.

Kul att se vad som händer idag.

Faaan va snorig jag är också... Hoppas dte känns lite bättre under dan. Käkar ju penicillin nu också och då borde man väl hålla sig lite friskare eller?

5 kommentarer:

  1. tvitter suger ;)

    har inte kollat nr kolla med pangis hur hon gör!
    Eller har du kört i landsnummret?? 004673******

    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. jopp jag är vaken ;) ska gå strax...

    SvaraRadera
  3. vaknade bara då kunde inte somna om , borda ha gjort ettersom jag sovna vid 12 ;(
    ut å gå? nääää men jag ska snart ta mig till jobbet innan jag somnar i soffan får väl baka eller nått!!

    SvaraRadera
  4. SKÖNT??? att vakna tidigt? vilke planet kommer du ifrån?.....


    SKÖNT ATT SOVA LÄNGE!!

    SvaraRadera
  5. usch! krya på dig! kram nizen

    SvaraRadera