lördag, mars 21, 2009

Lördagmorgon!

Idag blir det ingen träning. Igårmorse vaknade jag med 39 graders feber. Kände mig ändå pigg så det blev alvedon och jobbet såklart.

På väg från jobbet fick jag en djävulsk urinvägsinfektion som varit på gång ett tag men nu bröt det ut.. Vi drog upp till Akuten jag och barnen, kunde knappt gå för jag hade så otroligt ont.

Väl där fick vi vänta länge för en flicka 3 år hade ramlat i trappan och slagit upp hela huvudet så nu väntade dom på ambulans.

Jag sprang nog 40 ggr och kissade, det kom inget men gjorde så sjukt ont så jag trodde livmoder, urinvägar, äggstockar och allt skulle ramla ut.. ojojoj va ont det gjorde..

Väl inne hos doktorn fick jag medicin och det blev väl bra.

Kom sen hem beställde pizza och tog min tablett och tempen, då hade jag 39 graders feber igen.

Fy vad synd det var om mig.. somande 19.30 och sov till 7.30 imorse...

Idag har jag lovat Emma, Molly och Smilla att vi ska gå på bio Pettsson och Findus Gömligheter ska vi se, roligt. snickarna kommer idag efter 10 för att fixa vardagsrumsgolvet.. Nu är det så otroligt fint hemma.

Snickarna verkar vilja bli klara här nu så nu går det undan, men det är ändå ganska mycket kvar tycker jag, jaja.. bara det blir bra!

Men så har vi ju kvikbyggarna och dom är såå noga med allt så ett tag till tar det nog innan dom är nöjda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar