torsdag, mars 12, 2009

Kom på en annan sak också... vad det gäller pms och andra kvinnliga besvär..

Apropå DET HÄR

Ni vet ju alla att man ska inte gnälla och snacka skit och vara sur.. man ska alltid vara glad, pigg, hurtig, aldrig gnälla m.m.

Ja ni vet vad jag pratar om.

Jag tror att dom här besvären vi ibland får.. dom får vi för att någon gång ibland få en chans att slänga ur oss all den skit vi vill, för under den tiden är det ju ok.. eller hur? Det finns en anledning liksom.. Äh.. strunt i henne, hon har mens.. Ja ni vet ju alla hur det låter.. hahaha. Va roligt.

Jag går alltså runt hela tiden med mens och pms hahaha. Alla tror jag har det DÅ liksom.. så pratar dom inte med varann.

Så skönt att ha ett skyll hahahaha.

Vad ska männen skylla på då?

Idag är faktiskt en riktigt bra dag. Njuter av mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar