onsdag, april 01, 2009

Konstigt..

Samma sak idag. Tänker aldrig mer ta sprutor. Att ha ont i händerna och vara orörlig är nog bättre ändå. Dumt att jag inte frågade om biverkningar...

Idag ska jag göra köttfärslimpa med fetaost till barnen, till det ska dom få Rotsaker i ugn och någon god sås. Låter ganska bra va?

Nu har dom äntligen lyssnat på mig och ska ta in en vikarie på jobbet dom timmar jag inte jobbar. Jag har ju hittills jobbat själv 5 timmar om dan och gjort allt arbete jag annars gör på 8 timmar. Jag ska ju egentligen bara jobba 4 timmar men då hinner jag inte med mitt jobb. flera ggr har jag sagt att vi behöver ta in en vikarie men nej då.. det går ju inte.

Nu äntligen ska dom försöka få en vikarie dom timmarna! Skönt!

Det kommer bli skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar