onsdag, maj 20, 2009

André och Smilla!


Det är mina barn och dom har båda ett sjukt jobbigt morgonhumör..

Jag hade det förut också men slutade med p-piller och då blev mitt humör genast mycket bättre och jämnare. nu kan jag till och med skratta och prata på morgonen. P-spruta och allt annat gav mig skithumör.. Usch!


Men mina barn 13 och 4 år.. dom äter väl inte hormoner får jag hoppas.. I Andrés kropp är det nog fullt av hormoner ändå.. 13 år snart 14.. gissa hur många hormoner det hoppar runt i den lilla kroppen som han varje dag ska ta hand om. Jag avundas honom inte.


Idag kommer äntligen min bästa kusin Linda hit med sin familj! Jag ska få träffa Leo äntligen , mitt lilla gudbarn! Åh vad jag längtar.. lilla gubben!!


Linda och jag har så roligt varje gång vi ses, jag har längtat massor efter dom så det ska bli så kul!!


Titta gärna på mina bilder längre ner och njut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar