torsdag, maj 07, 2009

Tänkte bara visa


Jag la en tändare framför för att ni ska se storleken. Det är alltså en elefant vitlök till vänster och en avocado till höger. Ganska stora. När jag arbetade på centrala partihallen såg jag ofta såna här roliga saker men inte nu tyvärr. Ibland undrar jag om det räcker att finnas till för att reta folk, apropå ingenting alltså. Kan märka irritation från andra över mig. Men varför säger man inget till mig? Talar om vad jag gjort för fel? Hmmm. Om jag retar mig på en person brukar jag tala om för personen vad den gjort för fel om nu inte känslan går över. Men ingen talar om vad jag gjort för fel. Hmmm. Det måste ju betyda att jag inte gjort något fel och att jag är bra som jag är? Eller? Förmodligen är det fel på den som retar sig på mig hehe. Tänk på den ni som är fega och inte låter mig veta vad jag gjort för fel? Eller inte gjort utan kanske ni ska fundera över vad du/ni gör för fel? Haha. Själv tänker jag fortsätta som förut. Må bra äntligen och vara glad.

1 kommentar:

  1. Inte falla in i groparna nu.. Raring.. Fråga de irriterade vad de "Har på hjärtat"... Le lite och titta dem i ögonen!

    Ta till dig vad de säger... Blir du arg och ledsen säger du bara.. " Jag ska tänka på det en stund".. Återkommer senare med svar.

    Hem och älta med kloka Monika.. Svara sen, lugnt sansat och vettigt!

    U go girl!

    Pok

    Mallatapåteflonetbralla

    SvaraRadera