fredag, maj 15, 2009

Usch!

Jag som aldrig haft en allergi eller något annat är plötsligt dödsallergisk mot något i luften. Skulle gå till apoteket nu men då ska ju barnen iväg på jippo så jag tänkte jag skulle gå sen...

Då gick min Mange åt mig. Guuu så snäll han är... Ögonen svullnar och näsan är täppt... jag kan inte andas ordentligt heller.. så jobbigt. nu får jag snart medicin så fort Mange kommer tillbaka så då blir det nog bra!

Sanger, har köpt ett par D&G för herrar till dig, skitsnygga. Men du fattar att dom inte är äkta va?

Camilla, ikväll kommer bilder på rummet och restaurangen!

Öl får man köpa på supermarket precis brevid om man vill ha på rummet till stranden. All öl och drinkar serveras i pappersmuggar som går att ha vid poolen eller på rummet. När man äter i restaurangen serveras det ur plastglas. allt för att minimera risken för glassplitter på marken.
Baren har väldigt generösa öppettider så att ta med på rummet är inga problem alls om man vill men då i muggar.

Supermarket ligger 20 meter från hotellet så där kan man handla till kylen på rummet.

Bilder kommer ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar