måndag, maj 11, 2009

Blue village Atlantica Aegean park??? tror jag hotellet heter!

Måndag morgon fortfarande. vi har hunnit äta frukost, fixa matsäck till smillas picnic, bada i poolen. Nu är Smilla på bamseklubben fram till kl 12. hon leker och ritar.. sen skulle det bli indianjakt till slut.

På eftermiddagrna och kvällarna sitter hon i baren och beställer popcorn, cola, fanta. engelska pratar hon. duktig är hon min tjej!

André badar och badar och badar.

Hotellet är fruktansvärt bra! Otroligt vilket hotell! Maten är såklart lite smaklös.. lite trist... men det kan vi överleva. Det finns lamm, fläsk och kyckling, korv och mycket annat att välja på så det går ingen nöd på oss.

Sen finns ju alla fantastiska snacks och allt annat! Rekommenderar verkligen det här hotellet om ni bara ska ha semester och vill vila!! toppen!

Lite bilder från morgonen... 25 grader varmt och strålande sol Puh va jobbigt det är :)















3 kommentarer:

  1. Åhh, va härligt de ser ut att vara :O bli lite avis kan jag ju säga!!! Ni får bada och sola åt mig också. Hälsa massa kramar ifrån mig till er alla.

    SvaraRadera
  2. Njut raringar!

    Det är ni värda!

    Pok

    Mallaunnarerbralla

    SvaraRadera
  3. Hej! Ska åka till Rhodos på söndag och har med spänning följt din blogg därifrån. Tänkte bara höra om hur mycket det kostade att använda internet från rummet. Behövdes egen nätverkskabel?
    MVH/Kajsa

    SvaraRadera