tisdag, maj 19, 2009

Tisdagmorgon!

Klockan är 05:26 Jag har varit vaken i en kvart, gjort kaffe gått runt och plockat plockat och plockat. Tagit hand om en maskin tvätt.
Visst är det egentligen sjukt.. allt detta kl 5:30 på morgonen..
den tiden kom jag hem förut innan jag fick min fina underbara familj...
Nu går jag upp då för att hinna med allt jag behöver innan jag väcker smilla för att åka till jobbet och laga mat och diska. Så ser det ut :)
Monica och Magnus kom över igår så nu Linda håller Monica tummarna för att du inte vill ha ett par av glasögonen ;)
Den här veckan arbetar jag bara mån-onsd sen är jag ledig. Meningen var att jag skulle arbeta fredag men då har vi bara 4 barn och dom ska till skansen.. hmm. Jag skulle kunna vara där endast för att städa ur mitt kök och fixa men näää Det skiter jag i. det är så fräscht där ändå :)
Smilla var väldigt trött efter resan, igår somnade hon 16 vaknade 18 somnade igen 21 och sov hela natten. Rhodos luften tog slut på gumman.
Svininfluensan förresten.. Nu står det att 6 miljarder människor kan smittas men troligen inte. Vad säger det mig då om hur farligt det är? Ingenting faktiskt... Jag tänker sitta här och hoppas på att det troligtvis inte smittas 6 miljarder människor och dom mot förmodan skulle smittas hoppas jag på att jag inte är en av dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar