måndag, maj 18, 2009


Nu är vardagen tillbaka. Idag lagar jag 120 portioner kyckling med vitlök, spenat och grädde. Bakad potatis med örtkesella, pasta och salladsbuffé. Mums tycker jag! Barnen gillar det också hoppas jag. Det var som alltid när man varit borta svårt att ställa om sig imorse. Då är jag ändå borta ett par ggr per år. Och Inom sverige några ggr också. Mina kollegor och barnen hade längtar efter min mat vilket känns bra. En tanke som slog mig med fritidsresors personal och 2entertainment teamet som var där var att dom fick alla gäster att känna sig väldigt speciella. Alla gäster vuxna som barn blev sedda. Det är svårt att göra men dom lyckades så bra med det. Tack för en underbar vecka. Tror vi åker till cypern eller turkiet i juli. Var ska vi bo då? Några tips?

4 kommentarer:

  1. Tezzan från skåne18 maj, 2009 10:56

    Åk tillbaka vet ja, till rhodos o Aegean Park.. Vi åker dit den 30 juli. 2 vuxna o 2 barn. Ska bli underbart o man bara längtar ännu mer när man läser din blogg. Tack för alla bilder vi fått se... Spännande.

    SvaraRadera
  2. turkiet suger :) tycker jag Monica

    SvaraRadera
  3. Bilderna var ju underbara =) Jag önskar jag oxå kunde åka någon gång.

    SvaraRadera
  4. Men varför publicerar du såna bilder? Suck jag dregglar ju ner tangentbordet jämnt.;-) Dina " barn " på förskolan går ju på lyxrestaurang varje dag .. annat mot för här det!!

    SvaraRadera