måndag, maj 25, 2009

Fullt upp hela dan såklart...

Idag har det som vanligt varit fullt upp. Jag var som vanligt uppe med tuppen. Fikade och väckte Smilla. det visade sig att hon inte var riktigt kry.. har legat vaken hela natten.

Jag har varit och hämtat André mfl på centralen tidigt imorse, efter det frukost på mc donalds.. oj va 3 killar äter. Otroligt.

Hem och till skolan med killarna. Ner och köpte sparkcykel till Smilla efter det var vi såklart ute och åkte länge. Lina kom sen över på en fika. sen ut igen på sparkcykeln.

André hade lugn dag idag och hade mycket tid över för sin familj, mysigt. Jag åkte iväg till sickla för att köpa tyg till balkongen, köpte även en häftapparat för att häfta upp tyget, ska ha det som vindskydd på sidorna. Efter det hämtade jag Moníca som åt middag med oss. Mange kom hem och tyckte tyget var jättefint! Men han hade ju en idé om att vi ska sätta tryckknappar i tyget, jättebra såklart.. man kan ta bort det och sätta upp det när man vill, smart!!
Nu till probelmet.. vem ska sy tyget och trycka dit knapparna och få upp tyget? jooo det blir ju jag om det ska ske... Alltså sätter jag upp det med häftapparat!

Jag tycker verkligen att min man är duktig på det mesta men att sätta igång med saker.. njaaa.. det är hans svaga sida faktiskt. Men när han väl sätter igång så är han väldigt noggrann och duktig!

Jag ska arbeta imorgon, känns bra! Har en hel del att göra på jobbet. Ska bli skönt att ta itu med det!

Behöver också kontakt med någon bra tryckerifirma som kan trycka upp en whiteboard tavla till mig.. någon som har kontakter?
Ska ha tagit fram ett pris till onsdag. Det hör till min affärsidé som jag jobbar lite på.

Det ska vara en tryckt magnettavla alltså.. kolla era kontakter och hör av er!!

1 kommentar:

  1. maila malla mona eller christina dom kanske har nån?

    SvaraRadera